پاورپوینت خلاصه کتاب روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی تالیف دکتر مریم سیف نراقی و عزت ا... نادری


پاورپوینت خلاصه کتاب روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی تالیف دکتر مریم سیف نراقی و عزت ا... نادری

پاورپوینت-خلاصه-کتاب-روان-شناسی-و-آموزش-کودکان-استثنایی-تالیف-دکتر-مریم-سیف-نراقی-و-عزت-ا--نادری
پاورپوینت خلاصه کتاب روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی تالیف دکتر مریم سیف نراقی و عزت ا... نادری
فرمت فایل دانلودی: .ppt
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 168
حجم فایل: 4167 کیلوبایت
قیمت: 45000 تومان

دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی تالیف دکتر مریم سیف نراقی و عزت ا... نادری، در قالب ppt و در 168 اسلاید، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: در پایان آموزش این فصل دانش جویان باید: 1- با مفهوم عام و خاص استثنایی و تفاوت های بین فردی و درون فردی آشنا شوند. 2- چگونه اندازه گیری توانایی های ذهنی و رفتاری دانش آموزان را بدانند. 3- با طبقه بندی و درصد شیوع انواع دانش آموزان استثنایی آشنا شوند. فصل دوم: دانش جویان پس از پایان آموزش این فصل باید: 1- با تعاریف هوش، تیز هوشان و با استعدادها آشنا شوند. 2- شیوه های مختلف شناسایی تیز  هوشان را بدانند. 3- با ویژگی های عمده آنان آشنا شوند . 4- برنامه های مختلف آموزش و پرورش تیزهوشان و معایب و محاسن هر یک را بدانند. فصل سوم: در پایان آموزش این فصل دانشجویان باید:       1- رهبر نهضت عقب ماندگان ذهنی را بشناسند. 2- با مشخصات دانش آموزان دیر آموز آشنا شوند. 3- با تعاریف، طبقه بندی، میزان شیوع، علل، ویژگی ها و برنامه های آموزشی عقب ماندگان ذهنی آشنا شوند. قصل چهارم: پس از پایان این فصل از دانشجو انتظار می رود: 1- ساختمان چشم انسان (مکانیسم بینائی) را بشناسد. 2- با تعریف کودکان با مشکلات بینائی آشنا شود. 3- با علل، انواع، شیوع نقایص بینایی آشنا شود. 4- ویژگی های رشدی کودکان نابینا و کم بینا را بداند. 5- چگونگی آموزش خط بریل را بداند. فصل پنجم: در پایان این فصل، دانشجو باید: 1- با ساختمان گوش و حس شنوایی آشنا شود. 2- انواع ناشنوایی و تعاریف هر یک را بداند. 3- با علل، درصد شیوع و ویژگی های آنان آشنا شود. 4- روشه ای آموزش مهارت های ارتباطی را بداند. فصل ششم: پس از پایان این فصل شما باید: 1- تعریف تکلم، زبان و اختلالات مربوط به آن ها را بدانید. 2- اندام های تکلمی را بشناسید. 3- با طبقه بندی اختلالات تکلمی و زبانی آشنا شوید. 4- علل اختلالات ارتباطی را بدانید. فصل هفتم: پس از مطالعه این فصل دانشجو باید: 1- با تعریف و ویژگیهای کودکان با اختلالات ویژه یادگیری آشنا شود. 2- با طبقه بندی این کودکان آشنا شود. 3- علل این دسته از اختلالات را بداند. 4- با روش های اصلاح این اختلالات آشنا شود. فصل هشتم: پس از پایان این فصل دانشجو باید: 1- با تعریف ، شیوع و طبقه بندی اختلالات رفتاری آشنا شود. 2- با خصوصیات کودکان با اختلالات رفتاری آشنا شود. 3- عوامل عمده در ایجاد اختلالات رفتاری را نام ببرد. فصل نهم:  پس از پایان فصل دانشجو باید: 1- حداقل یک تعریف از کودکان چند معلولیتی را بداند. 2- با چگونگی شناسایی و طبقه بندی آنان آشنا شود.  3- ویژگی های آنان را شناسایی کند.  4- برنامه های آموزشی آنان را بداند. فصل دهم: دانشجو در پایان مطالعه این فصل باید: 1- چگونگی رشد و تکامل حرکتی را در دوران جنینی، نوزادی و شیرخوارگی بیان کند. 2- بازتاب های مهم دوره نوزادی را تعریف کند. 3- با تعریف، طبقه بندی و سبب شناسی معلولیت ها و بیماری های جسمی آشنا باشد.

دانلود فایل پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.


http://4subazar.ir/?p=881